1. Jak się zarejestrować?Możesz się zarejestrować na dwa sposoby:
- skorzystaj z zakładki REJESTRACJA w prawym, górnym rogu ekranu
- podczas składania zamówienia po wybraniu dostawy i płatności, wybierz guzik Nie mam konta - KONTYNUUJ a następnie po wpisaniu adresu email wybierz opcję Chcę się zarejestrować. Wprowadź hasło i pozostałe dane. Potwierdź guzikiem Przejdź do podsumowania.
2. Jak się zalogować? Kliknij w zakładkę
LOGOWANIE z prawej strony górnego menu. Wpisz swój Login i hasło podane podczas rejestracji.
Zatwierdź guzikiem
Zaloguj. Gotowe! Teraz możesz sprawdzać status swojego zamówienia oraz historię zamówień a także modyfikować swoje dane.
3. Zamówienie "przekazane do wysyłki" - co to znaczy? Jeśli sprawdzasz status zamówienia na swoim koncie po zalogowaniu i jest ono oznaczone jako
przekazane do wysyłki oznacza to, że w kolejnym kroku Twoje zamówienie będzie przekazane kurierowi.
Kolejnym statusem będzie:
- WYSŁANE (dla zamówień z dostawą do Klienta). Dostaniesz także email lub sms od wybranego przewoźnika.
- GOTOWE DO ODBIORU (dla zamówień z odbiorem osobistym) - oznacza to, że zamówienie dotarło już do apteki docelowej i możesz je odebrać w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych.
4. Zapomniałam/em hasłaW zakładce LOGOWANIE wybierz guzik
PRZYPOMNIJ HASŁOWpisz adres email podany podczas rejestracji i zatwierdź guzikiem
Przypomnij.Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres email. Po zalogowaniu możesz zmienić hasło na własne (Moje konto -> Zmień swoje hasło).
5. Jak sprawdzić lub zmodyfikować dane podane podczas rejestracji?Zaloguj się w sklepie na stronie
LOGOWANIEPo zalogowaniu w prawym górnym rogu ekranu zobaczysz obszar MOJE KONTO. Kliknij aby wejść a następnie wybierz z lewego menu zakładkę
Edytuj dane adresowe. Otworzy się strona formularza danych z podanymi przez Ciebie w czasie rejestracji danymi teleadresowymi. Możesz je sprawdzać i dowolnie edytować.
Jeśli zmienisz dane, zatwierdź zmianę klikając guzik
Zatwierdź u dołu formularza.
6. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?Nie, nie wymagamy rejestracji, zakupów można dokonywać bez logowania.
Zachęcamy jednak do rejestracji, która pozwala na wygodne śledzenie zamówienia oraz szybsze zakupy.
7. Jak złożyć zamówienie?Znajdź produkt który chcesz kupić i dodaj go do koszyka.
Jeśli chcesz dodać kolejne produkty kliknij guzik
Kontynuuj zakupy.Po dodaniu wszystkich produktów przejdź do koszyka, korzystając z ikony w prawej górnej części ekranu lub guzika
Przejdź do koszyka po dodaniu produktu.
Możesz zmienić ilości dodanych produktów wpisując cyfrę w pole ILOŚĆ a następnie zatwierdzając guzikiem
Przelicz koszyk. Po kliknięciu guzika
Przejdź do zamówienia zostaniesz przekierowana/y na stronę wyboru DOSTAWY.
Wybierz formę dostawy, poniżej rozwiną się dostępne dla tej dostawy formy płatności.
Uwaga: jeśli chcesz wysłać zamówienie do innego kraju niż Polska, zmień kraj aby zobaczyć dostępne formy Dostawy i płatności dla danego kraju. Po wybraniu formy dostawy i płatności wybierz jeden z guzików NIE MAM KONTA - KONTYNUUJ (aby podać swoje dane teleadresowe) lub MAM KONTO - ZALOGUJ (aby zalogować się na swoje konto i wyświetlić dane teleadresowe). Następnie wypełnij formularz lub zaloguj się. Jeśli chcesz otrzymać fakturę zamiast paragonu zmień opcję w polu
Dokument sprzedaży. Jeśli dane są poprawne, przejdź dalej klikając czerwony guzik
Przejdź do podsumowania. Następnie zobaczysz podsumowanie swojego zamówienia. Aby sfinalizować zamówienie i wysłać je do sklepu kliknij czerwony guzik
Potwierdź zamówienie z obowiązkiem zapłaty. . Jeśli wybrałaś/eś opcję płatności za pobraniem po jego złożeniu zostanie ono automatycznie przyjęte do realizacji. Jeśli wybrałaś/eś przedpłatę za pośrednictwem serwisu PayU zostaniesz przekierowana/y do strony płatności PayU. Jeśli wybrałaś/eś płatność przelewem wyświetli się strona z numerem zamówienia i danymi do przelewu. Pamiętaj aby w tytule przelewu podać numer Twojego zamówienia.
Gdy potwierdzisz zamówienie pobraniowe (klikając link w wiadomości email) lub opłacisz zamówienie za pośrednictwem PayU lub przelewem, zamówienie zostanie przekazane do kompletacji. Na podany adres email otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem a następnie informacje o statusie zamówienia.
8. Jak złożyć zamówienie z odbiorem osobistym w Aptece ZikoPo dodaniu produktów do koszyka i przejściu na stronę wyboru DOSTAWY wybierz opcję ODBIÓR OSOBISTY.
Otworzy się mapka - możesz wybrać miasto i lokalizację z mapki lub wpisać w wyszukiwarce nazwę miasta (Kraków, Warszawa, Poznań lub Wrocław), następnie wejść w zakładkę SZUKAJ i wybrać z listy aptekę. Po dokonaniu wyboru zatwierdź guzikiem u dołu.
Następnie wybierz formę płatności, zaloguj się lub podaj dane i przejdź do podsumowania zamówienia.
Po zrealizowaniu zamówienia i dostarczeniu go do wybranej apteki otrzymasz od nas wiadomość email z informacją, że zamówienie jest już w aptece i oczekuje na odbiór. Status zamówienia możesz też sprawdzać w zakładce MOJE KONTO po zalogowaniu.
9. Nie otrzymałam/em wiadomości potwierdzającej zamówienieWiadomości potwierdzające wysyłane są automatycznie na adres podany w formularzu zamówienia.
Sprawdź folder SPAM oraz wszystkie foldery skrzynki odbiorczej. Jeśli potwierdzenie nie wpłynęło, prześlij informację na adres biuro@e-zikoapteka.pl podając swój adres email, którego użyłeś podczas składania zamówienia. Sprawdzimy czy adres widnieje w naszym systemie – mogło się zdarzyć że podczas wpisywania adresu w formularzu pojawiła się literówka lub dodatkowy znak, np. spacja lub kropka, nie mająca wpływu na poprawność formatu adresu. W tym przypadku format adresu jest poprawny, jednak nie jest to Twój prawidłowy adres email.
Jeśli rejestrowałaś/eś się w e-ZikoAptece status swojego zamówienia oraz informacje o wysłanych do Ciebie wiadomościach możesz sprawdzać po zalogowaniu w zakładce MOJE KONTO (
Moje zamówienia -> guzik
Podgląd).
Wiadomości jakie standardowo wysyłamy w trakcie realizacji zamówienia to:
- podsumowanie zamówienia
- potwierdzenie zapłaty za zamówienie (dla zamówień płatnych PayU i przelewem).
- informacja o kompletowaniu zamówienia
- informacja o wysłaniu zamówienia
- wiadomość "zamówienie oczekuje na odbiór" - dla zamówień z odbiorem osobistym w aptece otrzymasz tę wiadomość gdy zamówienie będzie już na miejscu, gotowe do odbioru. Będziesz je mogła/ mógł odebrać przez kolejne 14 dni kalendarzowych.